Födelsedag

Bild1:Jag Bild2: Det mesta var uppätet, men tidigare fanns frukost också på tallriken. Bild 3; Jag och Hanna i biblioteket.
Dagen började med att jag väcktes av Hanna som stormade in i mitt rum med frukost på sängen och låten "17 år" på högtalaren. Blev så himla glad, världens sötaste som gör något sånt! Efter det gjorde jag mig i ordning för träningen (sprint orienterings intervaller). När jag gick ner för trappen upptäcker jag att det är en massa lappar upptejpade där det står "Rebecca, Grattis och 17år". Det hängde även en ballong på cykeln. Vi åkte iväg till träningen, sprang intervallerna som var väldrigt roliga och sedan cyklade vi tillbaka. Helt stelfrusna! När vi hade duchat och fixat oss åkte vi iväg till skolan för att äta, ha utvecklingssamtal och plugga. Det var ingen riktig skoldag idag utan alla var lediga och hade utvecklingssamtal bara. När vi kom tillbaka till kantorn fick jag en massa gulliga grattis brev. Och en kort stund efter det fick jag världens överaskning. När jag öppnade dörren stod mamma, min syster och bror där. Hade ingen aning om att dom skulle komma så blev väldigt glad! Vi åt mat, tårta och jag fick lite presenter. Nu ska jag sova, puss på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0