Fullt upp

Bild1: Halva olgy försöker ta en snygg lagbild. Bild2: Elin och jag på långpass Bild3: Hanna och jag också på långpasset
.
I torsdags kväll kom vi hem från årets skidläger. Jag åkte totalt 66km, vilket var ganska långt med tanke på att jag totalt åkt 15 km den här säsongen. Det var så underbart där borta! Speciellt dom två sista passen då vädret var perfekt. Nu är dock träningsvärken helt obeskrivlig. Har ont överallt! Men det är inte så konsting med tanke på att jag körde sju pass på tre dagar. Tänker inte åka längdskidor på en låååång tid nu känns det som.
 
Igår kväll lagade vi våfflor tillsammans, åt chokladpudding och tittade på film. En vanlig myskväll på kantorn helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0