Karlstad

Kom hem till Hanna på torsdagskvällen och då var det mest snack som gällde. På fredagen var det dags för midsommarafton och vi gjorde kransar på morgonen. Ungefär vid klockan två åkte vi iväg med några till en sommarstuga (som för övrigt låg mitt ute i ingenstans). Där firade vi midsommar med bland annat Emil och hans bror. Vi var ungefär 20 stycken där. Det var roligt! Dagen efter träffade vi Hannas kompis som också heter Hanna. Vi tjockade oss med en massa gott. Godis, chips, kladdkaka och jordgubbar. Mums! Resten av dagen tog vi det bara lugnt.
På söndagen körde vi intervaller jag och Hanna. Men jag mådde sjukt dåligt så det gick inte så bra. Blev nästan att jag joggade på intervallerna. Idag är jag sjuk. Så förstår varför jag mådde dåligt! Efter det hann vi med en kort sväng på stan och ungefär klockan två åkte jag hem. Har haft en underbar helg med Hanna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0