Sammanfattning

Här kommer sammanfattning i bilder av året på OLGY i Uppsala! Har hur många bilder som helst men lägger bara upp några stycken.
Vi hade pannkaks KM någon gång i höstas! Det var kul. Kommer dock inte ihåg vem som vann.
Emil (på bilden) och David köpte en "soft air gun" eller vad det heter. Så under hela året har vi gått runt och varit rädda för att bli skjutna. Det gör jätteont trots att det bara är plastkulor.
Hanna och Maja första dagen i Uppsala!
Några av tjejerna i min klass!
Jag lärde mig att åka rullskidor. Självklart hade vi hjälm, vi fick många kommentarer om att vi inte hade hjälm på bilden. När man tränar cykling och rullskidor är det ett måste haha.
Samuel och Dulli efter skol SM i Borlänge.
Josefine och Hanna utanför max. Älskar den här bilden. Den är så fin!
Josfine precis när vi hade flyttat in.
Vi såg på ganska många filmer under året.
Vi körde några styrkepass i korridoren också under året.
Förra veckan var det utspark av treorna! Här var mitt lag, från vänster: Jesper (Kullin) jag, Katarina och Fredrik (Wigertz).
Såg på bio ganska många gånger också. Här med Jasmine, Rebecca och Josefine.
Och så avslutar vi med en härlig bild på Hanna B och Hanna H innan vårat idrotts teori prov. Haha, lite blandade känslor inför provet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0