10MILA 2013

Ligger just nu i min varma säng i Uppsala, till skillnad från många som fortfarande är kvar vid 10MILA och följde herrstafetten därifrån. Igår sprang jag första sträckan och det var typ det värsta jag varit med om. Sprang fel till första kontrollen så hela klungan försvann. Så till andra kontrollen var jag helt själv och bommade bort mig totalt. Resten av banan var jag också själv, vilket jag inte äns trodde kunde hända på 10MILA. Fick hålla mig för att inte gråta när jag kom i mål, så dåligt gick det.

Efter det duschade vi, åt och kollade på de andra sträckornas målgång. Sedan åkte vi hem innan killarna hade startat. Men vi köpte godis och tittade på herrarnas stafett på datorn.

Nu ska jag ut och springa. Hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0