Silva league i Örebro

 Första dagen (i torsdags) var det sprint i Kumla. Väldigt rolig sprint dessutom! Jag körde bra nästan hela banan förutom efter varvningen då det strulade lite. Tappade säkert 1 min vilket är ganska mycket på sprint. Efter mitt lopp hängde vi på arenan och kollade när de andra kom i mål.

I lördags var det 4 etappen av silva league och jag bröt. Hade sprungit så pass fel att jag inte tyckte det var värt att bli godkänd. Det har gått väldigt dåligt den senaste tiden. Men nu ska jag börja fokusera på att få tillbaka självförtroendet och därmed komma tillbaka. Ska göra allt jag kan för att bli bättre nu. Idag körde jag därför en öppen bana och tog det som träning istället.

Senare idag ska jag ut och cykla ett pass, sedan plugga och åka tillbaka till uppsala. Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0