SM helg i Göteborg

Bild från när vi var i Portugal på träningsläger i februari någon gång! 
 
Nu är vi alltså framme där vi ska bo i Göteborg under helgen. Imorgon lördag är det långdistans kval och sedan är det final på söndagen. Jag har inte jättehöga förväntningar eftersom jag har varit sjuk så mycket och har haft/har problem med höften. Så mitt mål är mest att ha roligt och göra så gott jag kan! Det bästa med att åka på SM är (som våran tränare Gunilla har sagt) att man vet att arrangörerna har ansträngt sig till max för att lägga bra banor osv. Så man vet att det kommre bli kul. Så ja, även om jag inte kan köra så bra som jag kanske hoppats på kommer det ändå vara värt att jag åkte dit. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0