SM och Lidingö

Bild från SM medel denna helg. Halva banan på finalen gick i sådan terräng som är på bilden. Det var sjukt kul och annorlunda. Kändes precis som när vi var i Portugal.

I helgen har jag alltså sprungit medeldistans SM både fredag och lördag. Grymt roliga banor! Men det var synd att jag inte kunde prestera allt vad jag hade velat. Det hade varit så roligt att vara i toppform under årets SM. Men nu är det som det är. Nästa år går SM i Uppsala (i princip hemmaterräng) och det känns ju grymt kul! Så jag satsar på att vara hel och i bra form till dess istället. Efter finalen i lördags åkte vi hem till Kolsva igen. Och i söndags, åkte jag och mamma till Lidingö i Stockholm för att springa tjej lidingö loppet som är ett 10 km lopp. De första 2 kilometrarna gick det riktigt bra och jag sprang med täten i mitt startfält. Men sedan kom mjölksyran från SM i benen och jag fick kämpa för varje meter. Lidnigöloppet är ju extremt kuperat så jag hade mjölksyra nästan hela banan. Sjukt jobbigt, tappade väldigt mycket tid på det. Men det var väldigt skönt att komma i mål och att ha varit med!
 
Idag har jag bara njutit av ledigheten. Tiittat på film och övningskört hemma i Kolsva. Vi på celsuisskolan är nämligen lediga måndag och tisdag den här veckan pga utvecklingssamtal. Grymt skönt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0